BITCH I KNOW

Anonym
 
Hur lång är du?:-)
Vem är din bästa vän?
Äter du aldrig något onyttigt under helgerna?
Vad vill du jobba med när du blir äldre?
 
-Jag var 154,5 centimeter lång sist jag mätte mig.
-Jag har många bästa vänner.
-Jag är väldigt mån om att äta nyttigt. Jag gillar att äta bra och näringsrik mat vilket dessutom får mig att må väldigt bra. Klart jag kan unna mig något "onyttigt" då och då. Såkallade guldkanter. Men det skulle aldrig falla mig in att köpa en godispåse eller så. Kan ta en chokladbit till kaffet eller så.
-Jag vet inte helt säkert just nu vad jag vill jobba med men skulle kunna tänka mig polis, brandman, personlig tränare, dietist, hälsovägledare eller liknande. Jag har ju tid på mig att bestämma mig för den saken. Få se hur det känns efter studenten.
 
 

Kommentarer
Postat av: stina

Varför äter du så sjukt nyttigt?
Har du aldrig köpt godis? :o Varför inte?

2013-01-29 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0