HALV ÅTTA HOS PETRA

Ikväll har jag min stickade favorittröjja på mig som jag hittade på monki för några veckor sen. Världens skönaste! Svarta tråkiga tights klär mina ben. (Ni som känner mig vet  kanske hur mycket jag hatar jeans) 
 
Spenderar kvällen med mina favorittjejer på pitholm hos Petra där det bjuds på trerätters. Två dagar i rad för min del. Lyx! Får se hur länge jag blir där. Dekar förmodligen i sängen direkt jag landar på hemmaplan, sömntuta som jag gått och blitt. Ha en bra fredagkväll hörni! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Larsson

Varför hatar du jeans? Fattar inte, du har sjukt snygga ben!

Svar: Jag känner mig välldigt obekväm i jeans helt enkelt.. Försöker vänja mig men jag väljer ändå oftast annat på benen.
Alva

2013-01-04 @ 17:30:59
URL: http://beginnersluck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0