MOTIVATION

Att lägga upp mål man strävar mot i träningen är viktigt. Det tycker jag iallafall. Får sån jäkla motivation och vilja bara av att kolla på bilder på snygga vältränade, starka kroppar. Ojj va vackert. Jag har några mål jag bestämt mig för att klara inom ett par månader;
 
-Gå upp i vikt.
-Dra ner massor på förbränningsträningen. 
-Skaffa muskulösa lår. 
-Ha rutor till sommaren
-Klara 7 strikta chins 
-Bli stark som en varg
-Unna mig guldkanter nån gång då och då utan att få dåligt samvete. 
-Lyssna på kroppens signaler
 
Jag har på senaste tiden fokuserat enormt mycket på spinning, intervaller och liknande träning som bara förbränner en massa. Och jag har dessutom inte riktigt lyssnat på kroppens signaler vilket är det sämsta man kan göra. Som att det ger något resultat att tvinga sig igenom ett stenhårt pass när kroppen säger emot och rent utav skriker efter att få vila!? Och att jag dessutom inte fått i mig tillräckligt med mat gör inte saken bättre. Jag vill ju bli stark. Få snygga lår och bli "rejäl" eller hur jag nu ska uttrycka mig. Jag vet att jag kan även om jag har sjukt svårt att ändra på ett mönster jag följt strikt en lång tid. Jag har klarat andra saker i livet. Med min envishet och bestämdhet vet jag att jag fixar det här. Har så många fina människor runtomkring mig som finns för mig varenda dag, som ger mig energi att orka med livets bergochdalbanor. Jag ger bannemig inte upp i första taget. Inte i andra heller för den delen.
 
Mitt favoritcitat finns alltid med mig på axeln; Fall seven times, stand up eight. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att klara det!! :D
Kämpa!! :D

Svar: Det kommer jag!! Krigar!!:D
Alva

2013-01-10 @ 18:25:54
Postat av: Hanna

Du är min idol och min hjälte. Jag vet att du kan klara vad som helst bara viljan finns och du ger aldrig upp. Vad som än händer kommer du alltid betyda allt för mig och vara min bästa vän. Älskar dig finaste Alva!:)

Svar: Åhh du är bäst Hanna!!! Älskar dig vännen<3<3
Alva

2013-01-10 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0