JAG VILL INTE VARA DEN SOM FÖRLORAR

Jag sitter här med hamburgare och strips i magen. Tänker inte få någon ångest. Stöter bort alla dumma tankar som dyker upp. 
 
Jag drog iväg på sensia i eftermiddag kring tvåtiden för ett axelpass och lite kondition. Avslutade med mage som vanligt. Har precis käkat middag somsagt och ikväll blir det antingen mys med brudarna eller fotboll i öjebyn, eller kanske bara en hemmakväll med teoripluggg. Det sista lät aptråkigt så vi hoppas på något utav dom andra alternativen va. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ät mer kvinna!!!

2013-06-25 @ 18:25:54
Postat av: Sara

Jag blir så himla glad när du skriver att du inte tänker få ångest. Heja dig! :)

2013-06-26 @ 13:09:01
URL: http://happyaccidents.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0