INTERVALLMÅNDAG



Tog mig en rejäl sovmorgon idag ända till halv tio. Gjorde mig en mumsig grötfrukost och knöt på mig löpardojjorna. Sprang till strömlida och avverkade backintervaller innan jag löpte mot sensia för rygg/bröst och mage. Riktigt grymt pass. Kul att träna ute i friska luften som omväxling. Kommer förmodligen vakna upp med världens träningsverk i vaderna imorgon som alltid när jag har löpt. Men det ska ju kännas att man gjort något utöver det vanliga, eller hur? 
Hade då jäkligt tur med vädret för nu öser regnet ner!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

varifrån får du peppen att göra intervallträning? Tycker det är ett av det jobbigaste som finns D: Har du några tips på pepp?

Svar: För det första så är jag enormt envis så har jag liksom bestämt mig för en sak så kör jag på det! Inga men.Jag brukar ha grym musik i öronen också som hjälper mig att orka det där lilla extra.
Sen så blir jag liksom peppad eftersom jag vet att känslan efteråt är så jäkla underbar! Det är så himla värt det att kriga sig igenom dom där döjobbiga intervallpassen när man vet att man får må så bra sen!:D
Alva

2013-06-12 @ 21:33:51
URL: http://nofearlessfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0