17.47

Dagen har varit hur bra som helst hittills. Åh vad jag tycker om fredagar. Jag är lycklig i hela mig. Sitter här nyduschad och väntar på att kycklinglasagnen ska bli klar i ugnen. Magen ba kurrar så det dånar! Ska käka minst tre brakportioner:p 

Klockan 7 far jag och syrran till gallerian för ett genrep inför modevisningen vi ska vara med på imorgon. Håll tummarna för mig att jag inte ramlar av catwalken i mina högklackade skor. Resten av kvällen blir det mys på hemmaplan med svart kaffe och semifinal i gladiatorerna. Hjärta till fredagsmys.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken tid är modevisningen?

Svar: Klockan 14.00 :D i gallerian!
Alva

2013-03-15 @ 18:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0