DAGENS

♦Vilja: Önskar jag hade massor med pengar så jag kunde inhandla en massa nya snygga, dyra märkesträningskläder.
Klädsel: Stickad tröjja, dunväst, löpartights, rosa sportbehå, gympadojjor. 
Smink: Som vanligt helt naturell.
Frisyr: Slarvig tofs.
Låt: Robin Stjernberg - You
Tre senaste sms: Syrran, Petter, Mamma
Planer: Lyssna på föreläsningar på skolan, äta palt till lunch, avverka ett tungt benpass ikväll.
Sjukdom: Träningsverk i axlarna (vi låtsas att det räknas) 
Längtan: 15 Maj då jag åker utomlands första gången i mitt liv.
Humör: Känner mig hyfsat glad idag. Vaknade av att solen sken in genom fönstret mitt. Älskar att det blir ljusare och ljusare på dagarna. 

Kommentarer
Postat av: sara - häst - fitness - kost

hej! jätte imponerad av dig! fastnade vi din blogg och du är jätte duktig:) får jag fråga hur lång du är och hur mycket du väger? och även var du har köpt västen på bilden,haaha?;) ha det bäst

Svar: Va glad jag blir! Kul att höra:D. Jag är 156 lång och väger välldigt lite just nu... men jag kämpar varenda dag för att gå upp! Försöker dra ner på förbränningsträningen så jag kan bygga muskler:) Men just nu väger jag 46. Vill gå upp till 55!
Västen är från Gina tricot:) kram på dig snygging!
Alva

2013-03-15 @ 09:54:56
URL: http://olofssons.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0