ALLTING KAN BLI DUBBELT SÅ BRA

(Jag fick helt plötsligt sju meter längre arm)
Bajsdåligt gick det där matteprovet idag. Rakt åt skogen! Förhoppningsvis är gud med mig på något vis så jag klarar godkänt. Ber till gud varje kväll hädanefter. 
 
Men jag är glad ändå. Har en helt okej känsla i kroppen idag trots att min förkylning inte har släppt helt och att mina läppar är sönderbrända. Förhoppningsvis kan jag besöka sensia imorgon för ett armpass. Känns så jäkla bra att vara på hemmaplan igen! Galet nära till sommarlov nu också. Ska göra den är sommaren till den bästa! 
Ikväll gör jag en sista skrivuppgift och myser framför teven under en filt.
Bilder från Turkiet dyker upp så småningom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0