HARD WORK IS THE KEY

 
Satt på cykeln och avklarade härliga intervaller idag efter skolan. Ett kort och effektivt intervallpass. Cyklar inte så ofta nuförtiden så det var riktigt kul att köra cykel istället för crosstrainer. Efter det blev det lite ryggövningar och bröst. Kände mig jäkligt stark idag! Alltid lika kul att kunna lägga på lite extra. 
Gomiddag stod på bordet när jag kom hem. Fisk och potatis är ju bara för gott!
Visste ni föresten att man enligt livsmedelsverkets rekomendationer ska äta fisk minst tre gånger i veckan? Och helst ska en av dom vara en fet fisksort som typ lax, makrill, sill osv. 
 
Ikväll tar jag det bara lugnt. Finslipar på en medieuppgift och ser ett oth-avsnitt. Imorgon börjar jag först klockan ett så jag hinner både sova ut och träna i lugn och ro innan skolan. Klagar icket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0