TRYCK F5


Kommentarer
Postat av: Selma

jag har tränat hår ett tag och ätit bra och då såg jag resultat, alltså jag slutade äta godis och en massa annat onyttigheter. Men nu har jag hamnat i en svacka och börjat äta onyttigt och träningen ger iget och jag orkar inte alls lika mycket nåmer. Jag undrar om du skulle kunna ge tips på vad man kan äta om man är sötsugen och massor med bra måltider blandannat lunch, middag, mellanmål och lördagsgodis. Älskar din blogg, och du är en sån stor förebild. ser upp till dig som du lyckats. dock har jag inte samma problem utan jag vill gå ner i vikt inte, upp eller jag vill få bort mitt fett sen om det blir muskler av det istället vore jätte bra och då spelar det ingen roll vad jag väger, bara jag blir nöjd. kram!

2013-05-05 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0