IF YOUR DREAMS DON'T SCARE YOU, THEY AREN'T BIG ENOUGH

 
Jag prövar på hur det känns att dra ner på konditionsträningen en period nu och försöker våga lägga på mig några kilon och bygga lite. Men som sagt har jag sjukt svårt att bryta på mina mönster som jag haft under en längre period. Men jag har samtidigt fått inse att det inte fungerar att köra såpass mycket och intensiv kondtionsträning som jag gjort när jag samtidigt vill bygga muskler. Speciellt eftersom jag har haft lite svårt att få i mig tillräckligt med energi i jämförelse med det jag gör av med. Även om det kaosar och kan kännas lite jobbigt att frångå allt inrutat kommer det ge resultat istället för att bara bryta ner min kropp. Ekvationen är ju egentligen döenkel men ändå har jag så svårt att banka in i hjärnan vad som är rätt. Jag vet att med mer intag, kvalitet i träningen och lagom och rätt form av konditionsträning kommer jag se resultaten. Jag ska lägga energin på tyngre styrkepass med färre reps som sagt. Även lägga in lite crossfit som jag tycker är himla kul. 
Jag ger bannemig inte upp. Det får ta sin tid men jag kommer lyckas.
Jag krigar varenda dag. 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Bästa alva!!

2013-09-18 @ 21:28:04
Postat av: Anders Stolt

Kämpa på. :)

2013-09-18 @ 21:42:31
URL: http://kungenochslaven.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0