ETT BÄTTRE SVERIGE

 
Har gått omkring med en sossetatuering på armen några dagar. Inte för att jag vet om jag riktigt är sosse men pappa blev i alla fall glad när jag satte dit den.
 
Bloggen går inte alls i första hand nu vilket känns lite tråkigt men ändå skönt. Har så mycket annat i livet jag prioriterar före. Funderar på att byta blogg helt och hållet och starta om på nytt. Med fina bilder, bra inlägg om vettiga saker istället för inlägg jag skriver bara för att. Det kanske blir lite lugnare med jobb nu en period då jag kan hinna med allt jag vill hinna med om dagarna. Hinna med livet lite bättre. Umgås mer med mina underbara vänner, min familj och min fina pojkvän. Jag ska göra allt jag kan för att få till mitt liv. Försöka få mindre stunder med ångest, tvångstankar och jobbiga stunder. Vill ha ett liv med mer glädje. Skratta oftare. Må bra oftare.
 
Och jag kommer fixa det.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du kommer fixa det! Du är grym!

2014-08-29 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0