BEN

Mitt ansikte ville tydligen inte komma med på bild idag.
 
Som dom flesta fredagmornar har jag precis avverkat ett härligt benpass. Min rygg har strejkat lite på senaste tiden men efter en bra uppvärmning fick jag till ett bra pass i alla fall.
 
Passet såg ut såhär:
Crosstrainern 30 min
Knäböj
Breda benpressar
Baksida lårcurl
Benspark
Smala benpressar
Enbens-knäböj i benpressen
Rumpövningar med kroppsvikt och gummiband
Marklyft på ett ben med Kettlebell
Utfallshopp varvat med airsquats
 
Avslutade med mage, vadpressar och lite foamrolling för ryggen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många set och reps kör du? (på detta pass)
Kör du superset eller kör du vila mellan seten och en övning i taget?

Tack för grym inspo! Hade varit grymt med videos på dina övningar också ;) !

2014-02-07 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0