Q/A

 
 
Vad har du för storlek på 2xu tightsen? Xs? Xxs? Är dom stora eller små i storlek?
Omdöme på 2xu tightsen? Är dom sköna?
 
Jag älskar mina 2xu tights. Helt klart mina favoriter i träningsgarderoben. Skulle gärna vilja ha ett par med blå text eller lila också. Jag har storlek xs på mina, men dom är rätt små i storlekarna och har en tight passform.
Personligen tycker jag om när tightsen är lite högre i midjan men 2xu är hyfsat låga vilket är det enda minuset. Annars är dom riktigt sköna och bra att träna i. Dom har inte tendens att töja ut sig som många andra gör.
Märket på tightsen sitter välldigt bra dessutom och ser oförändrat ut trots att jag tvättat dom flera varv. Men jag använder inte sköljmedel när jag tvättar, är rädd att de ska blekas i färgen då.
 
Helt klart träningstights värt att betala tusenlappen för!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0