DREAMTEAM

 
Jag och jonas roade oss med sånt här i förrgår. Askass skärpa jagvet.
 
 
Idag har jag försovit mig, haft flera jobbiga lektioner, halvt somnat på sista, och lyckats kriga mig igenom ett jäkligt bra pass på sensia. Har haft sån jäkla energi i kroppen nu på senaste tiden. Riktigt kul att träna då kroppen inte strejkar.
 
Såhär såg mitt pass ut idag:
 
60 min Cardio: intervaller/backar/intervaller
 
500 m rodd
100 hopprepshopp
30 kettlebells-snatch
500 m löpning 
 
Klarade det på 7.45 (Hade kunnat få till en bättre tid kände jag i efterhand. Nästa gång ska jag ta det på 7.25)
 
Breda benpressar 5 set
Enbensknäböj i maskin 3 set vardera
Rumpövningar med gummiband
Utfallshopp varvat med statisk squat
 
Avslutade med 9 set vadpress
Vanliga, utsida och insida
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0