Outfit ...

Dagens outfit :

   Linne : Gina Tricot 129:-
                                                                                                                                        Tights : Cubus 99:-


 Asså jag kan inte fatta det hära . Jag fick för några veckor sedan kläder av en kompis til min syrra .
Det var ju hur fina och br kläder som helst + att dom var som oanvändna (stavning) ! . Det var bla. tre par cheap Monday jeans och två adidas koftor ! . Tack <33

Här får ni se hur kläderna ser ut :
 (!)
 Inte världens bästa kvalla på bilderna men jag hoppas att dte duger ahah ;)
Puss hade <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

vill bara säga tack för den fina kommentaren:)<3 (svarade på min bloggsida..) Pussen<3

2009-08-14 @ 23:55:12
URL: http://hfjallstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alva, vill bara säga att du är sååååå duktig på att uppdatera! ;-) älskarej

2009-08-18 @ 20:33:29
Postat av: ida

det förra var från mej ;)

2009-08-19 @ 08:35:53
Postat av: laura

älskar jeansen:D

2009-08-24 @ 09:47:30
URL: http://laurakettle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0