ALLTID SAMMA SAK

Jag och syrran styrde upp tacomiddag idag. Alltid lika gott och alltid lika lätt att äta så magen nästan sprängs. 
Den känslan har jag just nu iallafall. Sjukt obehaglig för stunden men om någon timme lär jag vara hungrig igen så det är bara härda en stund.
 
Dagen har rullat på himla bra idag. Tacolunch, film, mattenationella och en promenad hem i finvädret med Hanna och Jimmy. Ikväll skriver jag på en medieuppgift jag fick med mig hem idag. Jag är galen tänker ni då va?
Lika bra att göra bort den nu så är jag fri resten av helgen och hela nästa vecka. Kaffe, dunderbollar och mys framför teven ska nog också hinnas med ikväll innan jag hoppar i säng och laddar för ett morgonpass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0