Marie Johansson + sola <3

Ciao ! Igår kväll for vi ju och hyrde film, jag, Marie, Elin, Pappa och Jens. Vi hyrde " Wild Child " och " Wallander , Hämden " .

 

Båda filmerna var Asbra ! . Wild Child såg jag och Marie imorse medans vi åt frukost :D . Under förmiddagen spelade vi krocket och solade. Sen efter lunch så följde jag med till Maries stuga eller hennes mormors stuga rättare sagt :D . Det var superkul där vi solade, badade och fikade . Kring fem for vi hem därifrån . Då for vi förbi till coop och till Ica och köpte hårfärg som vi ska färga imorrn :D . Ikväll ska jag se en bra film som börjar klockan 21.00 på fyran =) . Jag hoppas verkligen att det blir superfint väder imorrn så att man kan steka söndeeer !! ;P . Men hörni mina bloggläsare hade Puss 

        / alva♥

 Tennis hanns också med under midsommaraftonen :D
 <3

Puss <3 ( kommer musik )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0