Wednesday .

Ciao ! Inatt sov vi ju i logen med klassen . Ja jag kan säga att det var inte det roligaste jag har gjort men kul vare ! ;) . Vi hade typ lekar och grejs på kvällen och mitt lag ääägde ;P . Jag somnade väl kring tolv och dom andra var uppe till tre sa dom ;P . Imårse så städade vi ut och sen blev vi bjudna av Linneas mamma aatt fara och bada på norrstrand , så det tackar man ju inte nej till ;) . Det var hyfsat varmt i vattnet men jag började frysa efter ett tag så jag ville inte bada så länge ;) . Ikväll ska jag se när Sverige möter Malta och doom måååste vinna !!!! . Imorrn är det torsdag och vi ska fara till Ingela och fika typ . Sen slitar vi efter lunch SOOOFT !" . Och sen är det bara natt innan EXAMEN <333     Hade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0