Rubrik

Yeeeeesss!!!! Nu ligger jag bara en halv matteläxa efter!, jag gör framsteg juh;). Har även hunnit me utvecklingssamtal ikväll. Det gick väl som dom flesta utvecklinssamtal brukar göra. Man sitter där å väntar på att skriva på de där pappret som betyder att samtalet är över:O. Detta var faktiskt det kortaste utvecklingssamtalet jag någonsin har haft i mitt liv tror jag ( bortsett från KVARTsamtalen i ettan tp) , vi var bara där i 40 min(!) . Rekord för fan:D:D:D
 
Dagen har i övrigt rullat på som vanligt , vi var på nån dansuppvisning. Den var väldigt speciell om jag säger så, men för min del så gjorde det absolut inget . Man slapp ju en del av skolan .. sooooooftish(Y) .
Imorrn äre torsdag , vilket betyder chiiiiiiilllll i think....Puss
// alva♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0