fAil

Jag försökte plugga kite kemi idag , men det gick inge vidare bra. Det är som att hjärnan liksom inte funkar till pluggning på helgerna :O;) , då har man bara en massa annat i skallen ...

Iallafall så har denna dagen sett ut så att jag å Hanna for ut me moppen , det var egentligen tänkt att vi skulle ta finurliga bilder nånstanns , men självklart så när jag försöker sätta igång kameran så var det heeelt slut batteri . Jaja , då har man då lärt dej en läxa till nästa gång man ska ut å fota :O ;) .
Så jag får nöja mej med att ladda upp gamla bilder så länge ;) .

Här är bilder från den gången jag å hanna var ute och kameran hade batteri ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0