Crossfit

Det blev inte å ta me min egna dator hit till Kalix. Men som tur är finns de ju en användbar här att blogga ifrån.
Vi kom hit kring tolv. Då käkade vi lunch å sen har vi suttit å solat hela eftermiddagen hos mormor å morfar. Helt galet härligt:D:D. Alltid lika underbart att få bättra på brännan alltså. Hoppas de e lika fint väder imorrn så jag e riktigt knaperstekt till valborg;).
Ikväll for jag å elin å tränade. Egentligen skulle Evve(kusinen) också me men hon var tvungen att jobba. Vi var iaf på crossfit. Såååå sjukt jobbigt, men samtidigt grymmt kul:D. Å just ni sitter jag här hemma hos moster å är helt slut i kroppen å gode så trött. Så sängen är nog inte speciellt långt borta. Så jag säger väl godnatt nu då;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0