Kallt,, eeh va är de???

Helt galet va jag blev nervös när jag å Hanna skulle upp på scenen. Hela jag skakade, tp;o. Fast de gick då iaf bra, bortsett från att jag lyckades spela lite fel, höhö. Dock märktes de tydligen inte;). Vi var klara därikring kvart över elva tror jag klockan var, så då drog jag hem å käkade me syrran. Åsså cyklade vi in te stan p kollade på studenterna. Galna människor de där assåee;). Jag har även hunnit me å hjälpa elin å sälja jordgubbar här ett tag på eftermiddagen. Kan ju säga att en å annan jordgubbe slank ner hehehe. E hemma nu, chillar. E helt slut av värmen, ork it!!! Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är shortsen ifrån? de var jätte fina! :D

2011-06-11 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0