Back to buisiness

Åter till bloggandet(y)
Som ni vet har jag spenderat denna helg i Kvikkjokk. Jag och en massa andra har fjällvandrat för hela slanten.
Jag har en massa bilder från vandringen. Men jag tror att man måste uppleva det själv för att inse hur mäktigt det är att stå där uppe på toppen och känna sig så liten. Känns som att man ser en stor del av världen. Och tystnaden, all underbar natur, och det bästa av allt, att man bara kan ta upp sin kosa vid bäckarna och dricka porlande vatten. Mumms! Vi har även stött på en renflock, och massa fjällämlar (stavning). Helt klart en lyckad helg!
Ballerina kladdkaka,  på bussen
David, jag och Jeffrey laddade för att börja vandringen

Hela gänget

Min ryggsäck vägde en hel del, trots bara lite kläder och en termos, Underligt??


Ids inte ladda upp nå fler bilder just nu. Kommer fler imorgon. Sängen kallar! PUssss


Kommentarer
Postat av: emelie

han i svart, till höger om dig, på första bilden heter andre. :)

2011-09-25 @ 22:45:20
URL: http://emelielae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0