SAKNAR DIG MER OCH MER FÖR VARJE DAG SOM GÅR

Nyvaken alva sitter här på stolen med en för jävlig träningsverk i stora delar av kroppen. Visst har jag nämnt det förr att jag är sämst i världen på att stretcha? Så är det hursomhelst, vilket jag fått lida för ett antal gånger. I vanliga fall brukar man som lära sig av sina misstag, men inte i detta fallet. På något vis gillar jag den där känslan av smärta man får vid träningsverk, även fast jag klagar. Lite galet när jag tänker efter, men så är det. 

Ska göra mig en god frukost nu innan jag rullar iväg mot coop för morgonjobb. Tio lager kläder ska på trots att det är juli månad. Vädret ser inte speciellt lovande ut. Känns lite illa att behöva ha långkalsingar i juli månad, men jag tänker inte bli sjuk en gång till i sommar. Då vet ni! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0