Klädeeer ....

Tänk att det kan vara så himla roligt att shoppa kläder . När man tänker efter så kan man liksom inte komma på just varför det är så roligt . Egentligen så borde man köpa tyg och sy egna kläder . Fast det skulle nog bli jobbigt efter första plagget redan , om jag känner mej själv rätt ;) . Men om man gillade och var bra på att sy så skulle det ju helt klart vara ett alternativ ;) . Tänk vad mycket pengar man skulle spara . Jag tror att jag ska räkna ihop alla pengar som jag spenderar på kläder på ett helt år , det lär nog bli ett par tusen och ändå är jag inte den som shoppar allra mest . Ett exempel är ju typ blondinbella , hon shoppar typ hur dyra grejer som helst ( iallafall när jag ar läst hennes blogg ) och hon får liksom inte dåligt samvete över det . Jag får ju typ dåligt samvete im jag köper upp mit barnbidrag på en månad som är 1200:- .  Jaja . Jag tror inte att man ska jämföra sej själv med andra så mycket . Men ibland kan det liksom vara bra för man kan ibland få bra självförtroende av det ;) . Jag tycker att du som läser det här ska ta dej en funderare på det häa med kläder ;)
Puss hade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0