Duschen !! ( ids int bry mej om stavningar )

Hallå ;) , sitter nu här och tänker på allt möjligt . Dagen har varit en riktig NYSDAG ! jag har nyst minst 10 gånger idag hahah ;) . A men det är ju klart det är skönt att nysa tycker jag ;) .
Jag och Hanna gick till slipersfolket idag , och som vanligt så hade jag klätt mej för lite så jag frös ju som en pudel !!! ;) , men jag klarade mej från blåskatarr så det är ju huvvudsaken hahah ;) . Det var tyvärr inga bra filmer ikväll på tvn :( , så det blir nog å se förra veckans riversideveckoavsnitt <33
Imorron kommer Erik Grönvall till Piteå så det blir ju såklart å fara å se honom i gallerian klockan 13.00.





Han är ju nu grymm !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0