Fjortis ;)

Hallå igen =) . Idag fyller jag år hiihi =) . Asså det känns som inge speciellt som det brukar göra , förutom då att jag får en massa gratulationer och sånt ;) . Men ja det är en bra dag iallafall . Dagen har bestått av strande med Marie , elin ,amanda , Ida och frida . Det var stora vågor idag så det var ju en bonus ;) . Ikväll blire fest med nära och kära efter fotbollsträningen som jag ser fram emot <3 . Snart ska jag laga pasta inför träningen också ska jag försöka hinna med att fixa lite med bilderna från göteborg om jag ids , men dom kommer såsmåningon om än inte idag  men dom kommer , det lovar jag hahah ;) .
Hade
Puss / alva ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis ;p

Min syrra fyller oxå år idag, fast bara 11.

2009-07-28 @ 17:38:41
URL: http://volyommaster.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Alva det var ett tag sen tänkte bara säga grattis i efterskott =)

2009-07-29 @ 14:02:28
URL: http://msskfrida.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattisgrattis:):)

2009-07-31 @ 19:39:39
Postat av: Emma

Grattisgrattis:):)

2009-07-31 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0