Halli hallå!

Hallå där det var ett tag sen sist hörni ! . Men som jag tror att jag skrev i mitt sista blogginlägg så har jag ju varit på Hanna Fjällströms stuga med tjejerna. Vi kom dit på måndag kväll och for hem på onsdag kväll . Och idag äre ju onsdag så nu är jag hemma . Vi har roat oss dom två dagarna med att bada, åkt baki båten med surfingbrädan (Y) , haft träslöjd ;P , äti suveränt god mat och framför allt så har vi skrattat <3 . En rolig grej som hände där på " Buskön " var att , vi allihopa for ut med flotten en bit och la ankare typ mitt i farleden där alla båtar körde men som tur var så kom det ingen båt hah a. Men iallafall så badade ju då jag och Hanna och schampoonerade/balsamerade in oss så vi blev rena som barnrumpor ;P , sen när vi hade badat klart så tänkte jag och Hanna simma i land fast med flytvästarna på oss förstås . Så vi började då simma inåt det var kanske cirka 50 m in tror jag . Ja och när vi nästan var tillbaks uti bryggan så kollade vi bakåt och såg att det gick lite sisådär för dom andra att komma tillbaka hah ;P  så jag och Hanna vände om och fick boksera in dom till bryggan hahah känner mej rätt så stolt ;P . Ja snart så ska jag se på Allsång på skansen,  som jag missade igår för att dom inte hade kanal ett i stugan , på internet ( hoppas att det går ) . Sen blir det tv och sova aaah (Y) . Imorrn ska jag äntligen få träffa Marie efter att hon varit i stockholm längtaaaar <3 .
Men hörni hade !
Puss / alva♥

 Gammal bild ( shopping i skellefteå )
Älskar er flickorna mina <3


Kommentarer
Postat av: Marie <3

hoppas du gillar den design gumman <3333 vad kul ni verkar ha haft :D det ska bli askul att träffa dig i morgon ska du veta!! har längtat efter dig hur mkt som helst :D då ska du få se allt jag har shoppat, hehe tror att du kommer bli avis ;P skojja bah <3

2009-07-08 @ 22:10:50
URL: http://mariiejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0