Det blev ingee...

Ciao! Igår var vi ju på cup i skellefteå (morön) det gick väl sådär . Vi förlorade tre matcher och vann en. Men jag är nöjd ändå , som vanligt. Idag skulle vi egentligen fara till Svinöra med fotbollslaget. Men det var så dåligt väder så det blev inge =( tråkigt. Men vi ska fara någon gång framöver som tur är =) . Jag vaknade halv ett idag =) Rekord ;P . Snart kommer mormor och morfar hit och vi ska äta surströmming med dom <33 .                               
Hade <3     / A


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska väl va med dig i morgon <33

2009-06-14 @ 20:41:31
Postat av: marie johansson

jag ska väl vara med dig i morgon <33

förra komentaren var från mig men jag glömde skriva mitt namn bara så du vet <333

2009-06-14 @ 20:42:16
URL: http://mariiejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0