;)

Ciao ! Skriver ett snabbt inlägg . Helgen har varit super med massa fotboll. Älskar när det är massa folk och det är fart och fläkt ! ( det där lät lite fyndigt tycker jag haha ) . Vi kom typ bland dom åtta bästa i flickor 95 av 49 lag typ . Så jag är ju så nöjd. Igår kom mormor,morfar och moster hit till Piteå och på vägen hade dom varit och hämtat mat från pizzerie aljest i öjebyn . Men såklart hade inte min kycklingrulle kommit med . Så mamma och moster fick hämta den ;P . Vi for på Karlbergs teatern klockan sex . Den var bra fast man måste liksom hänga med hela tiden för att förstå ett skvatt ;) . Nu snart  ska jag träffa Marie och Denise på stan . Jag ska kolla efter solbrillor för jag har tappat bort mina buuuhuhu =( . Jaaja dom kostade ju bara tio kronor men ändå det är ju klart man blir ledsen för nästa gång kanske det är typ ett par hundrakronnisr brillor , jag måste skärpa mej punkt slut . Nu ska ni få min nya favorit låt som jag tyå nöter lite grand ;) .
Puss hade
/alva♥ 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0