Examen ! <3

Ciao ! Asså gud jag kan inte fatta att det är examen imorgon !! . Det har gått sjukt fort detta skolåret ju ;S . Egentligen borde jag vara nervös eftersom jag ska spela piano men jag är faktiskt ine det jag menar asså det är ju inte hela världen om man skulle råkas spela lite fel ;P . Efter våran examen så ska jag, Hanna, Ida, Petra och Issan se på niernas examen och sen ska vi  nog fara på stan tror jag för vi skulle äta på Subland ;) som vanligt ;P . Sen på kvällen ska jag ut och äta med familjen på restaurang . På lärdag ska jag spela fotboll i skellefteå och på söndag blire Svinöra med laget =) så jag hinner nog tyvärr inte skriva något om hure gick på examen och så förräns på måndag men ni klarar er nog hahah ;) . Jag ska lägga in världens bästa låt för tillfället också ;) Puss / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0