Midsommar <3

Ciao!  Igår var det ju midsommar som ni alla säkert ´vet ;) . Jag och min familj var nere hos Amanda Persson med massa andra folk . Det var superkul <33 . Vi hade en sjukamp och mitt lag vann :D . Vi åt en massa god mat också typ kött och sånt :D . Vi  var där till typ halv tre puuh snacka trött jag var när vi kom hem också kändes det som att jag typ rökt för att typ alla vuxna rökte ju hela kvällen . Imorse sov jag till halv ett (!) . Fast det är inte mitt sovrekord ;P jag har faktiskt sovit en gång förr till 12.34  :D . Marie ringde klockan typ halv två och vi for och badade på Norrstrandspoolen . Vi badade inte så länghe för det blev typ skitkallt :S . + att det regnade -.- Marie har slingat mitt hår och det vars asfint ( Tack Marie Johansson ) . Marie ät middag här och vi åt lax med tortellinisallad (mummmmms ) Snart ska pappa skjutsa oss till hemmakväll så att vi ska få hyra oss en film :D.
Hade ♥
/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0