Sommar !

Nu äre inte alls länge kvar till sommarlovet !! Det känns så himla bra ju <33 Dagen har varit bra och inte alls så dryg som måndagar brukar vara ;) (Y) . På gympan hade vi brännboll , inte min favvogympa menmen , och mitt lag vann med 1 enda poäng !!! . Tänk att ett enda poäng kan betyda så mycket i ett sånt där sammanhang ;) . Ja nu nyss har jag just hjälpt mamma med Palten som vi ska äta till middag , de blir gott hoppas jag ;) . Sen ska jag till Ida och Hanna kommer nog också . Vi ska va lite <33 . Ikväll blir det nog att se på en film som vi hyrde som vi aldrig hann se i helgen .  Nu ska jag checka runt lite på olika bloggar hare bäst Puss <3 

    Heeja Jarmo !! <333  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0