Spruta :S

Hallå! . Ikväll har jag tagit spruta !! . Det är mot livmoderhalscancer så det är ju bra ;) . Det gick jättebra (Y). I lördags spelade vi match mot junosoando fast vi förlorade med 2-0 men jag är nöjd ändå över min insats =) . Vi får bita ihop och se framemot nästa match . Efter matchen när jag, Ida och Hanna skulle cykla hem från LF där vi spelade, började det typ ashagla !!!! Det var grymmt kallt att cykla men vi tog oss hem till sist ;) . Sen följde jag och Hanna med till Idas stuga , det var jättekul !! ( kommer bilder därifrån ). Idag söndag var jag ju först på Idas stuga och sen kring två for vi hem =) . Hoppas att  jag får följa med nån fler gång i sommar <33      Hade <3                

/ A  ;)

Kommentarer
Postat av: ida

självklart! <3 :)

2009-06-08 @ 12:10:24
URL: http://idama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0