Det är så synd att du är så söt det är så synd att du är såå sööt <33

Hej hallå ! Jag sitter just nu och hör på en grymt gullig låt (ni ser rubriken) . Den är såå fin <33 . Iallafall denna fredag har varit bra men den har gått asfort ! Vi gick bara till lunch och sen for vi på nå bokgrejs efter lunch för att sen fara till våran mentor Jessica och fika . Det var sooft. Ikväll så ska jag se på talang såklart och så har vi hyrt film som vi ska se på . Imorrn så skare ju blir suveränt bra väder så det blir nog att sola somsagt. Sen på eftermiddagen så ska jag till Töre med familjen. ja nu ska jag redigera bilder och lägga in dom som jag har lovat :P Hurru ha re bääst Puss<33

/ A;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0