Måndag... igen.

Hallåi !, Imorse vaknade jag och trodde att det skulle vara julkalendern ( vet många tycker det är hur töntigt som helst ;) ) men det är ju bara 30 november ännu haha ;) . Men ja imorrn då smäller det . Jag ska sitta parkerad varje morron klockan 07.15 ( tror det är då ) .
Dagen har lullat på , vi flyttade till ett nytt klassrum idag , när vi ska ut så måste vi dock gå ner för en skithal spiraltrappa :/ , det är typ enda nackdelen om man bortsett från att det är grymmt ful färg på väggarna inne i klassrummet hahh ;) , som tur är så ska vi inte vara där efter jul =D . Ikväll ska jag se på Riverside , tror att jag är typ tre veckoavsnitt efter eller nå hahah a;) , då har jag mycke å se på =)
Puss <33

 Bolt arms ;) ( förlåt Hanna snodde den från dej ) ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

hahah, de e chillen på biffen på kakan i saften i munnen:D <33

2009-12-02 @ 16:55:10
URL: http://hfjallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0