Puss ´<3

Måndagen avklarad ! , känns jäkligt bra (Y) , nu äre bara långa tisdagen kvar sen äre chillen hahah ;). Denna helgen händer det mycket:
Fredag : Fest hos Issan (Y)
Lördag : SDOL ! love it <3'
Söndag : Kalix och fira Kusinen som fyller 16 ;)

Och som pricken över i:et så slänger jag in några bilder ;D

 



 Koncentrerad värre ;)



 Kåbbe ;)

 





 

Asså jag älskar verkligen att kolla på gamla bilder från typ förra året , man upplever liksom gamla minnen , det är helt otroligt . Men nu ska jag gå och bädda upp min säng hahah ;)
Juste ja imorrn äre ju konfamöte , spännande . 
Pussen <3 


Kommentarer
Postat av: madelene

sdol är den 20onde :)

2009-11-10 @ 17:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0