Snöö!

Hallåi ! Nu snöar det haha ;) typ lycklig , Idag var jag på vippen att stanna hemma från skolan . Jag kände mej helt hopplös ;) men sen tänkte jag om . Hur tråkigt är det inte att vara hemma ?? så jag drog mej iväg till skolan , nog för att jag höll på att somna på svenska lektionen men jag klarade mej igenom en hel dag , det känns  mycket bra (Y) . Nu sitter jag och lyssnar på spotify på U2 . ÄLSKAR verkligen spotify det är underbart . Igår var jag ju med Hanna pch ni ska få lite bilder därifrån hahha .

 reflexväxt gillar vi ;)



 älskar din mun Hanna <33


Kommentarer
Postat av: hannna

hahhah, vi ´diggar reflexvästar!:D:D

Och jag gillar din mun me sweetie!<33

2009-10-24 @ 10:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0