21 Guns - Green Day

Jaooo! Jag sitter och drömmer mej bort med låten som är rubrik . den är helt underbart bra ! , Veronica har just fixat min blogg , tacktacktack gulleunge<3, eftersom jag hade ju lyckats göra nå aå att det blev typ helst sjukt på den men nu är det fixat (Y). Idag vare ju då skola och det var som vanligt kul men man sitter ju bara och längtar till heeeeelg !!! och nu är klockan slagen haha ;P . Ikväll blire å vara med Marie Johansson , vi ska väl hitta på någe skojjigt tsm., Jag längtar verkligen tills pappa komme rhem så han kan sätta in pengar  på mobben så jag får gratis sms !!!!! (Y) . Hanna och Ida är i kukkolaforsen hela helgen :( kul för dom men inte för mej som måste försöka överleva här hemma utan dom :S men det fixar sej ;) . Nu komme rsnart lite bilder Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0