AArmband,)

Ahhi ! , ska checka allla tusentals bilder som tagits de senaste dagarna . Blir nog många goda skrattt till dom. Jag ida och Hanna har  varit på stan idag ,. Jag köpte mångaaa armband ;) hahah .. Också blev det en behå också .

  (ring) Gina Tricot 19:-

 Kicks 49,50:-

 Armband 99:- JC

Vi var även och lunchade på Nodo . Där blev det en varm  macka med Kyckling och Basilika , soooo great !!! (Y)

 83:- Inklusive dricka 


 YYooo !! soe soe

VI gick ut ocj tog kort på min gårdd typ för ett while sen dom är oredigerade :

 

 

 Sött ;)




Kvällen igår hos Hanna Forsberg var helt underbar! , vi hade såå kul <33 . Man kan sumera kvällen med fyra ord: Tacopaj, Skratt , Fest och en sorglig film . Men jag måste verkligen redigera bilderna från igår , det blev röda ögon på allaaa blir hellt galen !!! ;) men de ´´ kommer typ yo night , de ä bar å håll ut !!
O juste Hanna ,Ida och Emme kommer klockan sex på taco , också ska vi festa :)
See yah puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0