Ice Ice baby + Shopping i Luleå ;)

Tjofräs !, sitter och funderar på vad för fyndigt jag ska skriva här i rutan . Hmm . ...
Igår vare ju då detta efterlängtade disco i Norrfjärden. Asså man trodde typ att det kanske inte skulle vara allt för mycket folk därborta¨. Men såklart blev det inte så , det var huuur great som helst ! (Y) , å jag säger då bara det att ni som inte var där , ni missade något !!!!!;)  Taggar inför SDOL !
Kom mej i säng klockan 2 ,hahah också var det bara å ställa väckaren på sju för shopping i Luleå .

 ( ungefär like this såg affishen ut till discot )

Vi kom till Luleå klockan kvart i tio , så vi gick in i bankomatrummet och väntade tills portarna öppnades. Vi träffade typ halva Piteå i stan haha ;) , vi sammanslöt oss med Forsberg , Issan , Fanny och Petra .
Klockan två rulllade bilen hem till Piteå igen . Detta fyndade jag :

 Paljettlinne 99:- H&M

Kjol ( lr vad man ska säga , dock finare på ) 99:- Indiska

Jag har haft en fantastiskt rolig dag med älsklingstjäjorna <33 love yah !
Här får ni lite bilder från dagen ( oredigerade ) :



 



 A rich girl ! ;)



 hahah ;)
Fast egentligen stod det såhär :











 Status !!

Och slutligen SDOL Affishen

 

Nu ska jag se på melodifestivalen ;)
Puss <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0