Newspaper i dojjan `?!¨^.^

Haallå ! dte har varit en händelserik dag today . Jag steg upp klockan 07.45 fixade mej för att åka iväg med GRATIS buss till vallsberget . Ja jag antar att ni vet vad jag roade mej där haha ;) . Såklart så sstod jag och plingade med en koklocka och hejade utav bara den när dom hära skidfantasterna tävlade om vem som är bäst in Sweden . Och på damsidan varte ju denna helt suveräna Pitetjej Magdalena Pajala !! (Y) .

 Magdalena Pajala ;)

Ja och på herrsidan så vet jag inte riktigt vem det var som tog hem titeln , men det var någon duktig kan man ju säga iallafall :) 

Nu kanske ni undrar över min rubrik ?? , ja men såhär var det att jag och Marie gick in till en Varm kåta . Där satt vi och värmde våra fötter och då sa ett par 60 plussare till oss att vi skulle sätta tidningspapper som sula i skon för att det skulle bli varmare. Vi gjorde som dom sa och ja för en liten stund blev det varmt men jag som har världens dåligaste cirkulation i fötterna blev kall endå tahah ;) , men det är ett tips från mej ändå ;D.

            

Ska fixa med lite bilder , lägger upp dom om ett tag ;D

See yah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0