Liiivet ägeeeer :D (Y) <333

Hallå :). Dagen har vart helgreat . Jag var ju på konrmationsgrejs ida . Det var kul när vi gick på stationer och hade tävling , mittt lag var fett grymmt bra (Y) ;D .  Men sen så var vi i kyrkan å det var booooring , jag hade sååå mycke spring i benen hahaha ;);) . Jag har ju å hunnit vara på stan idaa , å då köpte jag en nyyy parfym <33.

 <33

Nu coolar jag mej med vonkiiis å Lydiaa på msn , doom är tyyp huur coola som helst ;D;D .
Men coolast är ju ändå Robin (H)(H) :D
Puss hade göttt <333333

 
Älskaaa skitig spegeeel :D ;) 

Puss cyyyaah <33




Kommentarer
Postat av: veronica

haha javet att jag är cool ;);););)

2010-03-20 @ 21:16:00
URL: http://veronicasundbergs.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha härligt att du har det bra! :D

2010-03-21 @ 10:53:20
URL: http://nyggee.blogg.se/
Postat av: Janina

Jag är ju coolast, har du glömt det? :)

2010-03-22 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0