07.30

Morrn!. Nu kan man ju kalla det vinter ute förfan!!!. Ett tecken är att man måste börja skotta på infarten. Jobbigt´men ändå sådär att man känner att det verkligen är vinter;). Jag behövde som tur var inte skotta imorse , de fick min kära far sköta om, men det kommer många tilfällen framöver kan jag lova, om nu inte snön skulle få för sig att försvinna helt å hållet å inte komma tillbax igen vill säga. Men det tvivlar jag på.

Torsdag idag! vilket betyder att det är fredag å helg imorrn redan!!!(Y). Torsdagar är verkligen tråkiga på skolan , feettt dryga. Men man brukar oftast ta sig igenom dom också på nått sätt...
Skriver mer sen ikväll , puss//alva♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0