20.31

Gokväll alla finisar!, Har ingen som helst aning om vad jag ska skriva just i denns sekund , heelt black out liksom :O ... hmmm .. Juste imorn äre ju matteprov ! , direkt på morronen dessutom . Så man får väl ta å ställa väckarn på en timme tidigare bara för att komma igång någorlunda me hjärnan ;) ,, eller så går man bara rakt på sak utan att tänka å ser att det går huuur bra som helst ändå :D . Jag tror nog jag kör på de andra förslaget ;) .
Å imorrnkväll blire å fira issan me brudarna , (känns som att jag skrev de här i förra inlägget också hahah), åh innan de ska jag me mamma te stan å försöka hitta nå täckbyxor, fullspäckadfredag.se/nu@com hhhööh
Puss//alva

 Hihhhh sötis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0