Assåååå

Morrn! , ides inte skriva nå igår när jag kom hem. Klockan var ju typ mycke:S eller nå... Ajja kvällen var iaf bra . Fast jag hade ju tänkt att sova bort tiden i bilen på vägen hem från Kalix. Men självklart så var jag ju hur pigg som helst då när jag verkligen VILLE sova,, de är sååå typiskt att när man får sova så gåre inte å när man ska vara pigg så är man jättetrött å vill bara sova!!!!. Menmen thats life.
Torsdag idag , vilket betyder sjuuukt dryg dag på skolan :S,, bara dryyyyga lektioner , förutom slöjden på slutet då. Men den ränknas inte för den går såå fort så man hinner knappt dra fram grejjerna så ska man sluta ;) .. hahah 
Hejdååå


//alva♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0