08.56

Tjoooohh!! . Självklart så hade jag ju inte ställt om min klocka igårkväll innan jag gick å la mig. Så jag ´vaknade j uå trodde att klockan var halv nio. Men nör jag kom till köket å hade klätt på mig å allt så insåg jag ju när jag kollade på köksklockan, att den bara var halv åtta!!!! . Men då vare ju hursomhelst ingen ide att ens försöka gå å lägga sig i sängen igen eftersom jag ju var såpass pigg;D , ajja min dag blir ju längre av mitt misstag;). Finns alltid något man kan hitta på , som att ladda in bilderna från igår. På tal om igår så var kvällen super!!!! , bilder därifrån kommer sen idag;).

Idag blire att bara chilla tror jag, ska grejja på här hemma me lite allt möjligt. Jag kanske tillochmed tar tag i att slutföra min lilla postlåda som jag började måla i somras hahah;). Vi får se , jag tar dagen lite som den kommer helt enkelt;D.

Puss  // alva♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0