Monday morning ... evening maybeee

Gokvälll !
Idag fick vi veta hur de gick på fysikprovet som jag gruvat mej så för. Det visade sig att jag hade gruvat mej alldeles i onödan. Jag fick tillbaka provet i handen å he stod vg+ , pheeeewww säger jag bara;).
Snart beger man sig till ku me Hanna å Elin, Talangjakt står på schemat !. Jag å Hanna skulle ha vart me men vi har inte hunnit träna :/ , såå vi skippar de den här gången , vi måst ju låta andra få stå i centrum nångång , right Hanna ??;) .

Ajja de är väl dags att börja klä på sej om man inte ( som i så många andra fall ) , ska komma försent te Hanna för en gångs skull!! . '

Puss// alva <3333


Kommentarer
Postat av: malin

riktigt söt bild :)

2010-10-27 @ 19:50:33
URL: http://eeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0