SNöööööÖö!!!

Morrn alla sötisar !!!

Vaknade av mej själv imorse redan 06.00(!) , jag var huur pigg som helst ju:O. He tycker jag är lite konstigt, att kroppen liksom inte tar vara på den tiden den faltiskt får sova, å jag tror nog många håller med mej om det , inte sant ??? . Ajja, när jag drog upp persiennerna imorse så såg jag ju att de var snö på marken !!. Fint å mysigt till en viss del , men nu blire hundra gånger krångligare att ta sej till ställen :S ,,, menmen man har ju överlevt alla andra vintrar så det känns som att man nog göre denna också;D.
Nu ska jag försöka hitta en bild som passar någorlunda med detta inlägg , kan bli knepigt men jag kommer nog klara de;)'''´´

Look I made it !!! , im Awesome;)




Puss // alva♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0